Volvo XC90 İkinci nesil (2014 – günümüze) Genel Bakış


#1
Mayıs 2012'de Volvo, 2014'ün sonlarında ikinci nesil XC90'ın üretime gireceğini, 2014'te siparişlerin alındığını ve aracın resmi olarak 2015'te satışa gireceğini açıkladı . SUV Avrupa, Asya ve Kuzey Amerika'da satılacak. ABD ile birlikte küresel satışların en az üçte birini oluşturması bekleniyor.

Mevcut nesil XC90, Volvo'nun güvenlik ve verimliliği artırırken ağırlık azaltma sağlayan daha güçlü bir platform sunan Ölçeklenebilir Ürün Mimarisi (SPA) teknolojisi olarak pazarlanan yeni platformunu temel alıyor.

Araç, öncekinden daha uzun, daha geniş ve daha alçaktır. XC90’daki tüm motorlar, Volvo’nun sekiz vitesli Geartronic şanzımanlı 2,0 litre dört silindirli Drive-E motorları olacak . Diziliş iki benzinli motor içerecek: 400 nm'lik tork üreten bir twincharged 320 hp T6 ve 350 nm'lik tork üreten bir turboşarjlı 254 hp T5, iki dizel motor: 470 nm tork üreten bir çift turbo 235 hp D5 ve 400 nm tork üreten bir turboşarjlı 190 hp D4. Serinin en üst modeli, öndeki daha güçlü benzinli motoru arkada bir elektrikli motor ile 400 hp ve 640 nm tork üretmek için birleştiren bir hibrit olan XC90 Twin Engine'dir .

Emir Eylül 2014 on 3 açtıktan sonra yeni Volvo XC90 First Edition, dijital ticaret yoluyla satışı için kullanılabilir 1927 tek tek numaralandırılmış arabalar, 47 saat içinde tükendi First Edition modellerinin tamamı 1927, özelliği hangi Ya Petrol T6 ya da Diesel D5 motor, Onyx Black'de üretildi ve 21 inç alaşım jantlara sahip ve mevcut her araç seçeneğini de içeriyordu. Sınırlı üretim koşulu numarası, her biri benzersiz şekilde numaralandırılmış lastik sırtı plakaları ve XC90 First Edition numaralarını seçebilecek müşterileriyle donatılmış, kendine özgü numaralandırılmış sırt plakası ve takılı markalı, İsveç markasının piyasaya sürüldüğü yılı temsil eder . 1 numara, İsveç Kralı Carl XVI Gustav'a tahsis edildi ve 10 numara Zlatan Ibrahimović'e gitti., İsveçli profesyonel futbolcu.

VolvoXC902.jpg
 
Top