Nissan Altima Üçüncü nesil (L31, 2001–2006) İnceleme

#1
Üçüncü nesil Altima (şasi modeli L31) 2002 model yılı için giriş yaptı. Nissan’ın Kuzey Amerika’ya özgü ve Japonya’da eşdeğer bir modeli olmayan yeni FF-L platformu üzerine kurulu ilk toplu pazar ürünü idi. Asya Nissan Teana , Güneydoğu Asya pazarının gereklilikleri için tasarlanmış benzer fakat tamamen aynı değildir; Her üç model çizgisi aynı platformu paylaştı. Altima bu kuşak için çok arttı 118.8 kübik feet (3.36 m, genişletilmiş iç hacim olarak 3 ). Altima iç boyutları bile yüksek uç 2000-03 arasında aştı Maxima, böylece 2004 Maxima tam boyutlu brakete daha lüks taşındı. Ayrıca sınıfın en büyüğü Altima'nın 20 Amerikan gal (76 L; 17 imp gal) yakıt deposuydu. Ek olarak, Altima arka süspansiyonunu çoklu bağlantı tipine ve frenlerini 4 tekerlekli disklere yükseltti. Bu bir V6 motoru sunan ilk nesildeydi.

2003–2004 modelleri iki ton çizgi rengi aldı ve 3.5 SE beygir gücünde 240 hp'den (179 kW) 245 hp'ye (183 kW) bir yükseltme aldı, ancak tork 246 lb⋅ft'te (334 N⋅m'de kaldı) ). 2002–2004 manuel şanzımanlı modeller V6 (4DR) araçlarının en hafif olanlarıydı. 2,5 litrelik 4 silindirli motor, sedan'ı 8.60 saniyede 0-60 mil (97 km / sa) hızlandı.


2005 Nissan Altima Alınan facelift , yeni bir ön ızgara dahil olmak üzere tüm kırmızısı arka lambaları iç yeniden tasarlanmış ve isteğe bağlı bir DVD bazlı navigasyon sistemi. V6, 250 hp (186 kW) değerinde, 249 lb torft (338 N⋅m) değerinde tork ve 5 kullanılarak 6,2 saniyede 6,2 saniyede 6 saniye (0,6 mil / saat) kanıtlanmıştır [ alıntı gerekli ] hızlı otomatik şanzıman. Ayrıca, V6'nın 260 hp (194 kW) ve 251 lb⋅ft (340 N⋅m) tork versiyonlu, 6 ileri manuel şanzımanlı (otomatik hala isteğe bağlı) yükseltilmiş frenli SE-R modeli , 18 inç tekerlekler, 3.5 SE'den daha sert bir süspansiyon ve yüksek akışlı bir egzoz. Araba ve SürücüSE-R'yi test ederek 6.1 saniye içinde 0-60 mil (97 km / s) elde etti. MotorWeek bölüm # 2432, 0-60 mil saat 5.8 saniye üreten bir otomatik şanzımanla donatılmış bir SE-R'yi test etti.


NissanAltima3.jpg
 
Üst