Meksika 1981–1988

Arabadelisi

Well-known member
#1
Birinci nesil
1980'de F-body arabaları ABD'de olduğu gibi Meksika'da da durduruldu, bu yüzden kompakt arabalar Dodge Dart (Volaré'nin önünü ve Aspen'in arkasını kullanarak) ve Valiant Volaré'yi (Aspen'in önünü kullanarak) ve Volaré'nin) bu yıl için düşürüldü. Sportif Süper ArıF-Body platformunu da paylaşan, artık üretilmiyordu, bu yüzden Chrysler de México'nun yerini yeni bir spor otomobille değiştirmek zorunda kaldı. 1979'da Chrysler de México, M-Body platformuna dayanan Chrysler LeBaron'u tanıttı ve iki yıl sonra Dodge Diplomatını Dodge Dart olarak tanıttı. Bu Meksikalı M gövdeli Dart, görünüm / süs olarak Amerikan Plymouth Gran Fury'ye çok benziyordu, ancak lüks jant kapakları yerine Chrysler's Rallye yol tekerlekleri vardı. Chrysler de México, küçük bir platform ve Amerikan spor otomobilinin adını (B-Body Dodge Magnum) kullandı ve 360 LA V8 motorla donattı. Mexican Dodge Magnum, 360 CID (5.9L) motora sahip, 4 süratli A833 manuel şanzıman opsiyonlu, 300 hp (224 kW), 3 kademeli A727 otomatik şanzıman Mopar yağ soğutucusu, Mopar yağ soğutucu ,Dana 44 pozitif pas ve pozitif çekiş ile diferansiyel . Bütün pencereler ve ön cam krom metalleri düz siyah boyanmıştır; Sadece tamponlar ve ön ızgara krom kaplıydı. Hem ön fasya hem de ön çamurluklar "Magnum" logosu ve çamurluklarda da 5,9 L çıkartma taşıyorlardı. Mexican Dodge Magnum, yalnızca 1981-1982 model yılları için teklif edildi.

İkinci nesil

K-otomobilli Meksikalı Dodge Magnum, Dodge Aries coupe gövdesine dayanan sportif 2 kapılı bir kompaktdı (1983-1985 yılındaki karartma ile 1983-1985 yılındaki karartma 400 198 ve 1986-1988 yıllarında karartma ile Plymouth Caravelle ızgarası) 1983'ten 1988'ye kadar, mevcut turboşarjlı ("TurboChrysler" motoru) ile birlikte 1984'ten itibaren teklif edildi. Meksikalı Dodge Magnum K, bir SOHC I-4 2.2L (K-Trans-4, 1983-86), turboşarjlı bir SOHC I-4 2.2L (1984-1986) ve diğer iki adet 2.5L SOHC I için dört motor teklif edildi. Turboşarjlı ve şarjsız -4s (1987–88). Tanıtıldığında, Meksiko'daki Dodge Magnum 400 Turbo, zamanın TV reklamlarında "Meksika'nın en hızlı arabası" olarak ilan edildi ve kesinlikle 1985 yılında "Fox" (1979–1984) 5.0L Meksika Ford Mustang'indı. Ford Meksika'nın kataloğundan düştü. Meksika önden çekişli Magnum, 1983 ve 1984 yılları arasında resmen "Dodge Magnum 400" olarak adlandırıldı, çünkü seksenlerin başında Amerikan Dodge 400'ün sportif bir Meksika varyasyonuydu (ABD versiyonunun vinil çatısı olmadan ve yüksek çıktı 2.2 L motor (1984'ten itibaren mevcut turboşarjlı), ağır hizmet tipi süspansiyon, sportif jantlar, lastikler, kısa kollu, direksiyon, konsol, vites kolu ve koltuklar). 1984 yılında, Meksikalı Magnum 400 Turbo, sınırın güneyinde bulunan bir Amerikan Dodge Daytona Turbo'ya en yakın şeydi. 1985 için "400" soneki düşürüldü. 1987 sezonu için, turboşarj bir intercooler aldı ve turbo motorun gücü 140'tan 150 hp'ye (112 kW) değişti. K-otomobil tabanlı Magnum, 1989 model yılı için Meksika Chrysler Shadow GTS ile değiştirildi. 1983 ve 1984 yılları arasında, seksenlerin başında Amerikan Dodge 400'ün (ABD versiyonunun vinil çatısı olmadan ve yüksek hacimli 2.2L motorlu (1984'den itibaren turboşarjlı)) ağır hizmet süspansiyonu olan sportif bir Meksika varyasyonuydu. sportif tekerlekler, lastikler, kısa kollu, direksiyon, konsol, vites kolu ve koltuklar). 1984 yılında, Meksikalı Magnum 400 Turbo, sınırın güneyinde bulunan bir Amerikan Dodge Daytona Turbo'ya en yakın şeydi. 1985 için "400" soneki düşürüldü. 1987 sezonu için, turboşarj bir intercooler aldı ve turbo motorun gücü 140'tan 150 hp'ye (112 kW) değişti. K-otomobil tabanlı Magnum, 1989 model yılı için Meksika Chrysler Shadow GTS ile değiştirildi. 1983 ve 1984 yılları arasında, seksenlerin başında Amerikan Dodge 400'ün (ABD versiyonunun vinil çatısı olmadan ve yüksek hacimli 2.2L motorlu (1984'den itibaren turboşarjlı)) ağır hizmet süspansiyonu olan sportif bir Meksika varyasyonuydu. sportif tekerlekler, lastikler, kısa kollu, direksiyon, konsol, vites kolu ve koltuklar). 1984 yılında, Meksikalı Magnum 400 Turbo, sınırın güneyinde bulunan bir Amerikan Dodge Daytona Turbo'ya en yakın şeydi. 1985 için "400" soneki düşürüldü. 1987 sezonu için, turboşarj bir intercooler aldı ve turbo motorun gücü 140'tan 150 hp'ye (112 kW) değişti. K-otomobil tabanlı Magnum, 1989 model yılı için Meksika Chrysler Shadow GTS ile değiştirildi. seksenlerin başında Amerikan Dodge 400'ün sportif bir Meksika varyasyonu olduğu için (ABD versiyonunun vinil çatısı olmadan ve yüksek çıkışlı 2.2L motorlu (1984'ten itibaren turboşarjlı), ağır süspansiyon, sportif jantlar, lastikler, çizgi, direksiyon simidi, konsol, vites kolu ve koltuklar). 1984 yılında, Meksikalı Magnum 400 Turbo, sınırın güneyinde bulunan bir Amerikan Dodge Daytona Turbo'ya en yakın şeydi. 1985 için "400" soneki düşürüldü. 1987 sezonu için, turboşarj bir intercooler aldı ve turbo motorun gücü 140'tan 150 hp'ye (112 kW) değişti. K-otomobil tabanlı Magnum, 1989 model yılı için Meksika Chrysler Shadow GTS ile değiştirildi. seksenlerin başında Amerikan Dodge 400'ün sportif bir Meksika varyasyonu olduğu için (ABD versiyonunun vinil çatısı olmadan ve yüksek çıkışlı 2.2L motorlu (1984'ten itibaren turboşarjlı), ağır süspansiyon, sportif jantlar, lastikler, çizgi, direksiyon simidi, konsol, vites kolu ve koltuklar). 1984 yılında, Meksikalı Magnum 400 Turbo, sınırın güneyinde bulunan bir Amerikan Dodge Daytona Turbo'ya en yakın şeydi. 1985 için "400" soneki düşürüldü. 1987 sezonu için, turboşarj bir intercooler aldı ve turbo motorun gücü 140'tan 150 hp'ye (112 kW) değişti. K-otomobil tabanlı Magnum, 1989 model yılı için Meksika Chrysler Shadow GTS ile değiştirildi. 1984 yılında, Meksikalı Magnum 400 Turbo, sınırın güneyinde bulunan bir Amerikan Dodge Daytona Turbo'ya en yakın şeydi. 1985 için "400" soneki düşürüldü. 1987 sezonu için, turboşarj bir intercooler aldı ve turbo motorun gücü 140'tan 150 hp'ye (112 kW) değişti. K-otomobil tabanlı Magnum, 1989 model yılı için Meksika Chrysler Shadow GTS ile değiştirildi. 1984 yılında, Meksikalı Magnum 400 Turbo, sınırın güneyinde bulunan bir Amerikan Dodge Daytona Turbo'ya en yakın şeydi. 1985 için "400" soneki düşürüldü. 1987 sezonu için, turboşarj bir intercooler aldı ve turbo motorun gücü 140'tan 150 hp'ye (112 kW) değişti. K-otomobil tabanlı Magnum, 1989 model yılı için Meksika Chrysler Shadow GTS ile değiştirildi.

Chrysler LX platformu 2005–2008

Magnum ismi 2004 yılında Chrysler LX platformunda 2005 istasyon vagonu olarak yeniden canlandırıldı . Yeni Magnum , Ontario , Kanada'daki Brampton kentinde aynı tesiste üretilen Chrysler 300'ün rozet tasarımlı bir vagon versiyonuydu . Magnum'un dört motor seçeneği vardı; SE 190 sahiptir HP 2.72 L LH V6 , sxt 250 hp (190 kW) vardı 3.5 L V6 ve RT , yeni 340 hp 5.7 L idi Hemi V8 . SRT-8'de 425 hp 6.1 L Hemi motoru var. Tüm tekerlekten çekiş 2005 yılında SXT ve RT modellerinde bir seçenek haline geldi. SRT8, AWD SXT ve RT, Mercedes-Benz tarafından tasarlanmış 5 vitesli bir otomatik şanzıman kullanırken , diğer tüm modeller dört vitesli bir otomatik kullanıyor.

Magnum oldu araba ve sürücü s' İyi On liste 2005 için

SRT 8
SRT-8 için üretim numaraları.

2006-2,970

2007-921

2008-239

2005 Los Angeles Auto Show'da yüksek performanslı bir SRT-8 versiyonu piyasaya sürüldü . SRT-8, 2003 Los Angeles Otomobil Fuarı'nda sergilenen konsept otomobil üzerine kuruluydu. 2005 yılında 2006 model olarak satışa sunuldu. Gibi 300C SRT-8, yeni 6.1 L (370 cu) özellikli Hemi motoru 425 hp (317 kW) üretiyor. 20 "jantlar, daha sert süspansiyon, daha büyük frenler (Brembo), yeni alt gövde işlemi ve revize edilmiş bir ön ve arka cephe, dönüşümü tamamlıyor. SRT-8, 2006 Kanada Yılın Otomobilinde En İyi Yeni Modern Kas Arabası seçildi yarışma.

Motor Trend Testi Sonuçları:

0-60 mil: 5,1 saniye
0-100 mil: 11,7 saniye
Ayakta 1/4 mil: 13,1 sn @ 108 mil (174 km / saat)
Ayrıca bakınız: Sokak ve Yarış Teknolojisi

Avrupa ve Avustralya
Avrupa ve Avustralya'da, Magnum Chrysler 300 Touring olarak satıldı . Temelde ABD pazarındaki Magnum ile aynıydı, ancak Chrysler 300C'nin ön ucu ve iç kısmı ve Avustralya ve İngiltere için sağdan direksiyonlu 300C Touring, 3.0L CRD Turbo Diesel versiyonunu ekledi. 300C Touring, Avusturya'da toplandı.

2008 değişiklikleri

2008 Dodge Magnum SRT-8
2008 model yılı için, Magnum, Dodge Charger'ınkiyle aynı doğrultuda güncellenmiş bir iç mekan ile birlikte bir facelift aldı. Ön fasya, yeni agresif bir şekilde farları ve Şarj Aletini daha çok andıran daha küçük dikdörtgen bir ızgara çizdi. SRT-8 varyantı yeni bir başlık kepçe kazandı. Yeni bir parlak kırmızı boya şeması tanıtıldı. Yeni değişiklikler, arabayı Chrysler 300'den uzağa, Şarj platformu eşine yaklaştırdı . [8]

İptal
1 Kasım 2007'de Chrysler, yeniden yapılandırma planlarının bir parçası olarak, Dodge Magnum'un 2008 model yılından sonra üretilmeyen dört modelden biri olacağını açıkladı. Chrysler'in sözleriyle: "PT Cruiser cabrio ile birlikte Magnum, Crossfire ve Pacifica da elde tutmaya devam etmiyordu". Üretim 28 Mart 2008'de sona erdi. Dodge Magnum (kısa dingil mesafesi Dodge Caravan ile birlikte), Dodge Journey ile değiştirildi .
 

Son mesajlar

Üst