İkinci nesil (2010–2014)


Arabadelisi

Well-known member
#1
Yeniden tasarlanan Sorento (kod adı XMA), Güney Kore'de 2009 yılında bir 2010 modeli olarak başlatıldı. İkinci nesil, Kia'nın Amerika Birleşik Devletleri'nde , Kia'nın yeni 1 milyar ABD Doları olan West Point, Georgia fabrikasında (aynı zamanda kardeş aracını Sorento, Hyundai Santa Fe'ye de inşa eden) imal eden ilk modeli oldu . İkinci nesil Kia'nın kurumsal Tiger Nose ızgarasını kullandı ve Kia UVO'yu sunan ilk Kia aracıydı . [8] [9] Kia Motors America’nın pazarlama başkan yardımcısı, Kia’nın başlangıçta Sorento’nun vücut tarzındaki radikal değişiklik nedeniyle adını değiştirmeyi düşündüğünü söyledi. [10]

İkinci nesil Sorento, Kia'nın yeni tasarım dilini tanıttı ve daha sonra diğer Kia modellerinde bulunabilecek yeni özellikler ve teknolojiyi tanıttı.

Dört silindirli modeli için sanatçısını döndü Kuzey Amerika 2007 ve motor enine oldu 2010 yılları arasında devamsızlık kaldıktan sonra modeller ve süspansiyon tüm bağımsız. Gövde konstrüksiyonundaki değişimin yanı sıra düşük oranlı bir transfer durumunun kaybı, Sorento 475'in performans ve ekonomi açısından eski modelden daha düşük olmasına neden oldu.

İkinci nesil Sorento, 4 modelde, Base , LX , EX ve SX model serisinin en üstünde mevcuttu . SX 3.5L 276 hp (206 kW) V6 kullanılabilir. Taban ve LX hem 2.4L ile düz-4 175 hp (130 kW) standart gelip EX vardır GDI 191 hp derecelendirilmiştir aynı motor versiyonu. V6 ikisi için bir yükseltme olarak mevcuttur LX ve EX . SX Sınırlı modeli 2012 yılında kullanıma açıldı.

Sorento, 2014 model yılı için 2012’de Los Angeles Uluslararası Otomobil Fuarı’nda tanıtılan ve 2013 yılının ilk çeyreğinde satışa sunulan orta dönemli bir yenilemeyi aldı . [11] Önemli değişikliklerde revize edilmiş bir gösterge paneli, ön ve arka uç yer aldı. örnek alınarak yeni kuyruk ışıkları ile Optima , yanı sıra çok sayıda diğer mekanik ve iç değişikliklere.

2015 için, daha önce yalnızca Base ve LX modellerinde bulunan altı ileri manuel şanzıman seçeneği durduruldu ve altı ileri otomatik şanzıman, Sorento için tek şanzıman seçeneği olarak kaldı.

Döşeme Seviyeleri

İkinci nesil Sorento'nun içi
Kia Sorento 2011 ve 2015 yılları arasında üretim çalışması sırasında birkaç farklı donanım seviyesi mevcut idi ve her bir standart ve opsiyonel donanımları kendi seviyesini sundu:

Üs : Üs , Sorento'nun en pahalı modeliydi. Aşağıdaki standart özellikler: 2.4L Theta II Sıralı Dört Silindirli (I4) benzinli motor, altı vitesli bir manuel şanzıman, kumaş oturma yüzeyleri, SiriusXM Satellite Radio'lı bir AM-FM stereo , tek diskli bir CD / MP3 çalar, ahizesiz telefon ve kablosuz stereo ses akışı için Bluetooth, iPod / USB ve yardımcı girişler, manuel olarak ayarlanabilen çift ön kova koltukları, beş yolcu koltuğu, on yedi inç (17 inç) alüminyum alaşım jantlar, anahtarsız giriş ve elektrikli camlar ve kapı kilitleri Bu trim seviyesi için ek seçenek yoktu ve bu trim seviyesi sadece Önden Çekişli ile mevcuttu .

LX : LX , Sorento'nun "değer odaklı" modeliydi. Base'e şu standart özellikleri ekledi : altı ileri otomatik şanzıman (SADECE 2015 modelleri için standart) ve renkli camlar. Bu trim seviyesi için ek özellikler arasında 4,3 inç renkli dokunmatik ekranlı Kia UVO dokunmatik ekran bilgi-eğlence sistemi, elektrikli ayarlanabilir ön sürücü kovası koltuğu, yedi yolcu koltuğu, 3.3L Lambda II V6 benzinli motor, önden ısıtmalı koltuklar ve direksiyon simidi ve arka görüş yedek kamera sistemi. Bu trim seviyesi Önden Çekişli veya Dört Tekerlekten Çekiş ile mevcuttu .

EX : EX , Sorento'nun lüks modeliydi. Bu kadar aşağıdaki standart özellikler eklendi LX : altı vitesli otomatik şanzıman, 4.3-inç renkli dokunmatik ekran, onsekiz inçlik (18" ) alüminyum alaşımlı jantlar ile Kia UVO dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi Deri kesilmiş oturma yüzeyleri, çift güç ayarlı ön kova koltukları, güvenlik sistemi ve ısıtmalı ön koltuklar ve direksiyon simidi Bu döşeme seviyesindeki ilave seçenekler arasında 3.3L Lambda II V6 benzinli motor, ısıtmalı ikinci sıra koltuklar, elektrikli sunroof, üçüncü sıra oturma, arka görüş yedekleme kamera sistemi, GPS navigasyon sistemi, subwoofer'lı bir Infinity premium güçlendirilmiş ses sistemi ve tuşla çalıştırma ile anahtarsız erişim.Önden Çekiş veya Tüm Tekerlekten Çekiş .

SX : SX , Sorento'nun en üst modeliydi. Bu kadar aşağıdaki standart özellikler eklendi EX : onsekiz inçlik (18" ) cilalı alüminyum alaşımlı jantlar, delikli deri-kaplı oturma yüzeyleri, üçüncü sıra oturma, bir 3.3L Lambda II V6 benzinli motor, GPS navigasyon sistemi, bir Infinity prim ses subwoofer ile sistemi buton başlangıcında, bir güç sunroof ile anahtarsız erişimi ve dikiz yedek kamera sistemi güçlendirilmiş. birkaç seçenek ya alıcının isteğine haricinde bu düzeltme seviyesi üzerinde availabnle vardı Ön Çeker veya All Wheel Drive .

SX Sınırlı : SX Sınırlı modeli daha lüks özellikler ekleyerek, 2013 yılında kullanılmaya başladı SX bellek oturma, uzaktan başlangıcında, benzersiz delikli deri-kaplı oturma yüzeyleri, eşsiz parlatılmış alüminyum alaşımlı jantlar, dış renk kademeli alt vücut: gibi aksanlar, 3.5L Lambda II V6 benzinli motor ve benzersiz dış ve iç renk seçenekleri. Bu trim seviyesi sadece All Wheel Drive ile mevcuttu .
 

Latest posts

Top