Suzuki Ignis Hybrid resmi olarak tanıtıldı
2016’da piyasaya sürülmesinden bu yana Suzuki Ignis çok fazla değişiklik geçirmedi. Son Suzuki Ignis makyajı Nisan 2020’de piyasaya sürüldü.
Şimdiyse yerel distribütör Champion Motors, Singapur’da resmi olarak Suzuki Ignis Hybrid’i tanıttı.
Daha önce, hibrit motorlu küçük crossover Avrupa ülkelerinde zaten dolaşıyordu. İlginç bir şekilde, motor mahmuzuna ek olarak, benzinli motor versiyonunda bir takım farklılıklar var.
Genel olarak, Ignis ve Ignis Hybrid, dışarıdan farklı olmadığı gibi içeride de bir farkları yok. Hem geleneksel motor modelleri hem de Singapur’daki Ignis Hybrid, kumaş koltuklar, büyük hızölçerler, otomatik dijital klimalar, start-stop düğmeleri ile anahtarsız giriş kullanır.
Öte yandan, en çarpıcı fark, özelliklerin bütünlüğünde gözlemlenebilir. Ignis Hybrid, otomatik seviye ayarlı otomatik ışıklar, Apple Car Play ve Android Auto destekli bir ana ünite ve kürek kaydırma ile donatılmıştır.
Ayrıca Suzuki Ignis Hybrid, Şeritten Ayrılma Uyarısı (LDW) ve Otomatik Acil Durum Frenleme (AEB) gibi gelişmiş güvenlik cihazlarını benimsemiştir. Bu özelliklerin her ikisi de çift kamera sistemi kullanır.
Suzuki Ignis için konfor ve güvenlik özellikleri hala ABS’ye, çift hava yastıklarına ve ISOFIX koltuklara dayanıyor. Ayrıca Ignis, Araç Stabilite Kontrolü (VSC) ile donatılmamıştır.
Singapur’daki Suzuki Ignis Hybrid, toplam 80 hp güç çıkışı ve 107 Nm tork ile 1200cc’lik bir hibrit motor taşıyor. Tüm motor gücü, bir CVT şanzıman aracılığıyla ön tekerleklere iletiliyor.
Bu arada Suzuki Ignis, 82 hp güç artışı ve 113 Nm tork ile 1.200cc motor kullanıyor.