Peugeot, yedi ayda geçen yıldan daha fazla sattı

Markanın Avrupa’da mükemmel satışları var ama iyi ürünlerle bile ulusal pazarda aynı başarıyı yakalayamıyor.

Peugeot, yeni kontrolör Stellantis’in tetiklediği agresif satış kampanyası sayesinde geçen yılın toplam satış hacmini 2021’in ilk yedi ayında satmayı başardı.

Ocak-temmuz ayları arasında satılan 15.040 adet ile Leão markası, 2020 yılının tamamında satılan 13.477 araca kıyasla %11,6 büyüdü. Yılın ilk yedi ayına kıyasla büyüme %164,6 oldu.

Fransız markanın temmuz ayındaki iyi performansı, markanın Brezilya’daki pazar payında %1.9’a ulaşmasını da sağladı, bu da 2012’den bu yana katılımdaki en iyi sonucu.

Bir cevap yazın

Contact Us