Peugeot, Orta Doğu’da hızla büyüyor
Suudi Arabistan, Peugeot’nun 2020’ye kıyasla %124’lük bir artış görerek 2021’in ilk yarısında en yüksek satış hacmini temsil etti.
Şirket, Khobar ve Cidde’de iki showroom açmak için ithalatçılarla ortaklık kurdu ve yakında Riyad’da üçüncü bir showroom açmayı planlıyor.
Otomobil devi Peugeot, yılın ilk altı ayı için Orta Doğu’da üç haneli yüzde büyümeyi açıkladı.
Peugeot marka CEO’su Linda Jackson, Arabian Business ile yaptığı özel ve geniş kapsamlı bir röportajda, şirketin hafif ticari araç segmentinde %420, sedan Peugeot 508 araçlarında %370 satış artışına tanık olduğunu söyledi. SUV model Peugeot 5008’de %254’lük bir satış artışı ve SUV model Peugeot 3008’de %173’lük bir satış artışı kaydedildi.
“Bu başarı, Katar, Bahreyn ve Suudi Arabistan gibi yeni pazarlara açılmamız gibi çeşitli faktörlere bağlı. Bu aynı zamanda, pandemi sırasında e-ticaretteki ani artış nedeniyle lojistik sektöründeki talep artışına ve tabii ki 2021’de farklı bir kitlenin ihtiyaçlarını karşılayan altı yeni modeli piyasaya sürmemize ek olarak gerçekleşti.”
Suudi Arabistan, Peugeot’nun 2020’ye kıyasla %124’lük bir artış görerek 2021’in ilk yarısında en yüksek satış hacmini temsil etti.