Hyundai, elektrikli modeller için aylık abonelik anlaşması sunuyor
Hyundai, elektrikli modelleri için tüm araç maliyetlerini karşıladığını söylediği bir abonelik hizmeti başlattı.
Mocean adı verilen bu sistem, abonelik, sigorta, bakım, yol vergisi , onarım ve yol yardımı ücretlerini bir aylık ücrete sığdırıyor . Sözleşmeler 3 ila 24 ay sürüyor.
Hizmet, bu yıl içinde İngiltere’deki diğer şehirlere sunulmadan önce bu ay Greater London’da başlatılacak.
Hyundai’nin hybrid , plug-in hybrid ve tam elektrikli modellerinden herhangi biri seçilebilir.
Müşteriler, araçlarını altı ayda bir farklı bir modelle değiştirebilir veya sadece bir aylık ihbar süresi ile aboneliklerini iptal edebilirler.
Hyundai İngiltere patronu Ashley Andrew , “Mocean’ı İngiltere’de piyasaya sürmekten heyecan duyuyoruz ve bize Hyundai’nin gelişmiş elektrikli araç yelpazesini tamamen yeni bir müşteri türüne getirme fırsatı veriyoruz” dedi .
“Geleneksel bir PCP veya HP sözleşmesinin uymadığı veya bir aylık ödemenin basitliğini ve bir aylık iptal süresinin esnekliğini isteyenler için Mocean sunuyor. Bizim için bu yeni yenilik, otomobil üreticisinden mobilite hizmet sağlayıcısına uzanan bir yolculuğun başlangıcını işaret ediyor.”
Müşteriler, kendilerine doğrudan teslim edilme veya bir bayiden teslim alma seçeneği sunulmadan önce, modellerini ve kullanmak istedikleri süreyi seçerek hizmeti tamamen çevrimiçi olarak etkinleştirebilirler.
Hizmet, Koreli üreticinin 2025 yılına kadar bir ‘akıllı mobilite çözümü sağlayıcısı’ haline gelmeyi hedeflediği Hyundai’nin strateji yol haritasına katkıda bulunacak.