Dacia, otomobillere eski logoyu yapıştırmaya devam ediyor

Bu yılın başında Renault Grubu’nun büyük ölçekli etkinliği sırasında Dacia, geleceğe yönelik planlarının sunumu sırasında yeni bir marka silahı tanıttı. Ancak bu yeni logo, şu an için otomobil markasının otomobillerinin geleceği… Üretici şimdi ise uygulamaya cesaret edemiyor.

Dacia’nın logosu tamamen elden geçirilecek. Mevcut amblem, ‘DACIA’ marka adının mavi olarak belirtildiği bir krom bira açacağından oluşuyor. Onlarca yıldır kullanılan ve hemen tanınacak kadar yerleşmiş bir logodur. Dacia ve Renault Grubu yönetimi artık amblemleri değiştirme zamanının geldiğini düşünüyor. Bununla birlikte, radikal olarak farklı bir marka silah tasarımı seçilmiş. Fotoğrafta görüldüğü gibi yeni logo eskisi gibi değil.

Ve tam da devrim niteliğinde farklı bir logo olduğu için üretici, marka silahının tanıtımına dikkat ediyor. Yönetim, farklı modellerde tanıtılmadan önce tüketicinin buna alışmasını istiyor. İlk adım, tüm iletişimlerde DC amblemini kullanmaktır. 2022’nin başında, tüm bayilerin cephesinde yeni marka arması olacak. Satış noktaları değiştiğinde, otomobiller de yeni marka armasını alacak. O zaman 2022’nin ikinci yarısında yaşıyor olacağız. Üretici, sabit bir zamanda eski logodan yeni logoya geçmeyi seçiyor.

 

Bir cevap yazın

Contact Us