2022 Toyota Tundra’nın diğer pikaplardan farkı
Tam boyutlu kamyonlar, sanki tek bir şey yapacaklarmış gibi pazarlanır: çok sıkı çalışmak. Geleneksel olarak, sürüş konforunu vurgulamak yerine sağlam olacak şekilde üretilirler.
Tam boyutlu pikaplar ise yalnızca çekmek, taşımak ve çamurda ilerlemek için kullanılmaz. Ayrıca çocukları okula taşırlar, markette dururlar ve işe gidip gelirler. Otomobil üreticileri onları kaslarına göre satıyorlar. Sürücüler bunları çok yönlülükleri için kullanıyor.
Toyota tasarımcıları bunu çözmüş gibi görünüyor.
Şirket, perdeyi bu hafta tamamen yeni bir 2022 Toyota Tundra tam boy kamyona indirdi . Segmentindeki en büyük motoru vermediler. Ona en yüksek çekme kapasitesini veya en esnek süspansiyonu da vermediler. Ama geleneksel tam boyutlu pikaplardan farklı özellikleri mevcut.
SADECE İKİ MOTOR
Mevcut Chevy Silverado dört motor seçeneği sunuyor. Ram, Ram 1500 için dört tane sunuyor . Ford F-150 altıda (tüm elektrik ile teklifleri beş, F-150 aydınlatma yolu üzerine). Alıcılar bu kamyonlardan hangisini alacaklarına karar verdiğinde, büyük kararlar daha yeni başlamış olur.
Toyota, 2022 Tundra ile bu aktarma organı seçimini çok daha basit hale getiriyor: İki motor.
3.5 litrelik taban, çift turbo V6, 389 beygir gücü ve 479 lb-ft tork ortaya koyuyor. Toyota henüz yeni Tundra için mpg rakamları yayınlamadı, ancak V6 tabanının 2021’in Tundra’sındaki V8’den daha güçlü olduğunu belirtmekte fayda var.
Bir adım yukarı, hem daha güçlü hem de Toyota’nın dediğine göre daha verimli bir hibrit güç aktarma organı getiriyor. 437 beygir gücü ve 583 lb-ft tork üretiyor. Bu tam tork, yalnızca 2400 rpm’de vurur ve bu da onu çekme için kullanışlı hale getirir.
Bu hibrit sistem, yalnızca elektrik gücüyle hareket edebilir, ancak yalnızca 18 mil / saat’e kadar.
MODERN SÜSPANSİYON
Toyota tam boyutlu kamyonunu en son yeniden tasarladığında, piyasadaki her kamyon arkada bir yaprak yaylı süspansiyon düzeni kullandı. O zamandan beri tasarımcılar daha sofistike modern yapılara yönelmeye başladılar. Tundra, Ram 1500 ve Ford Raptor gibi, şimdi bir helezon yay, çok bağlantılı arka süspansiyon kullanıyor.
Bu muhtemelen 2022 Tundra’ya çok daha konforlu bir yol sürüşü sağlayacaktır. Toyota, hangisi olduğunu açıklamamış olsa da, daha yüksek trim seviyelerinde uyarlanabilir bir havalı süspansiyon sunulacak.
Bu süspansiyon, ilk kez tamamen kutulu bir çerçeveye bağlanır. Yatak, ağırlığı en aza indirirken darbelere dayanacak şekilde tasarlanmış bir alüminyum kompozit ile kaplanmıştır.
Alıcılar, hem 2 hem de 4 tekerlekten çekiş düzenleri arasından seçim yapabilir.
STANDART OTOMATİK GÜVENLİK SİSTEMLERİ
Yayaları ve bisikletlileri algılayabilen bir çarpışma öncesi sistemi de dahil olmak üzere aktif güvenlik sistemleri, tüm trim seviyelerinde standarttır. Bir arka koltuk hatırlatıcısı, araç çalıştırıldığında bir arka kapı açılmışsa, park ettikten sonra sürücüden arka koltuğu kontrol etmesini ister. Dinamik radar hız sabitleyici ve Şerit Takip Asistanı, sürücünün ellerini direksiyondan çekmesine izin vermez, ancak sürücünün otoyoldaki iş yükünü hafifletmeye yardımcı olur.
OFF-ROAD ODAKLI TRD PRO
2,5 inç çaplı FOX dahili baypas şoklarında 1,1 inç daha yüksek oturur. Bir ön denge çubuğu, bir alüminyum ön koruma plakası ve her türlü araziye uygun Falken lastikleri, engebeli arazide performansı artırır. Çok Arazi Seçimi sistemi (ayrıca daha düşük trim seviyelerinde bir seçenek), yüzey tipini seçmenize ve performansı buna göre uyarlamanıza olanak tanır.
Tüm bu ekstra süspansiyon bileşenleri kırmızıya boyanmıştır, bu nedenle herkes TRD Pro’nun özel olduğunu bilir. İsteğe bağlı kırmızı deri, oturma yüzeylerinde dijital bir kamuflaj deseni ile tamamlanan iç görünümü alır. Aynı dijital kamuflaj, gri tonlamalı, tekerlek bombeleri ve üst ön tampon gibi dış kaplama parçalarını çiziyor.