Seat Ateca incelemesi

“Direksiyon güzel bir şekilde ağırlıklandırılmış, süspansiyon ise gövdenin yuvarlanmasını kontrol altında tutuyor.”

Seat Ateca, satıştaki en iyi crossover modellerinden biridir, ancak hiçbir zaman Birleşik Krallık satış listelerinde üst sıralara çıkamadı. Seat, çekiciliğini tazelemek için araca hafif bir makyaj yaptı ve model yelpazesini basitleştirdi.

Seri şimdi beş donanım seviyesine yayılmış üç benzinli ve iki dizel seçeneği sunuyor.

Şimdi 115 PS’ye sahip yeni giriş seviyesi 1.0 litre TSI benzini ve tahmin edilen en çok satan 1.5 litre TSI’yi test edildi.

Her ikisi de yaklaşık 150g/km CO2 yayar ve 40mpg’den fazla vaat eder. 150PS ile 1.5 daha güçlü hissettiriyor ancak üç silindirli 1.0 Ateca hala makul bir hızda zemini kaplayabiliyor.

Daha büyük ünite bir DSG ile alınabilir ve bu değerli bir eşleştirmedir. Kendinden vites değiştirici daha rahatlatıcı bir sürüş sağlar ancak gerektiğinde malları teslim etmekten çekinmez – bununla birlikte CO2 emisyonlarını 149g/km’ye kadar yükseltir.

Dizel modeller, bazı durumlarda neredeyse 60mpg’ye ulaşan en tutumlu modellerdir. Önceki eko-şampiyon 1.6 litrelik ünite, 2.0 TDI’nin 115 PS’lik bir versiyonuyla değiştirilirken, 150 PS dizel, önden veya dört tekerlekten çekiş sunuyor. Ayrıca, aralığın en üstünde 190PS benzin var.

Bugüne kadar sunulan hibrit veya plug-in hibrit güç aktarma organları yoktur, bu da kullanıcı seçimlerini Hyundai, Peugeot veya Volkswagen’den daha düşük ayni fayda sağlayan tekliflerle cezbedebileceği anlamına gelir.

Sürülebilirlik, Ateca’nın en güçlü özelliklerinden biridir. Açık performans ve fiyatlandırma açısından nispeten mütevazı olmasına rağmen, emsallerinin çoğundan daha kapsamlı bir sürüş sağlar.

Süspansiyon gövde yuvarlanmasını kontrol altında tutarken, direksiyon güzel bir şekilde ağırlıklı ve hassastır. Mütevazı bir şekilde güçlendirilmiş bir aile crossover’ı kullandığınızı unutmak kolaydır.

Güncellenmiş bir bilgi-eğlence sistemi standart olarak 8,25 inç ekrana sahipken, daha büyük 9,2 inç Bağlantı Sistemi (yukarı SE Teknolojisinde standart), kullanıcı etkileşimini basitleştirmek için çevrimiçi navigasyon ve doğal ses kontrolü sunar. Yeni kurulum, akıllı telefon benzeri daha temiz bir arayüz kullanıyor.

Yeni Nissan Qashqai ile karşılaştırıldığında Ateca, sürücüler için daha iyi bir otomobil olmaya devam ediyor. Ayrıca, elektrifikasyon söz konusu olduğunda arka ayağa düşmesine rağmen, daha geniş bir motor yelpazesine sahiptir.

Bir cevap yazın

Contact Us