Maserati Levante Hybrid ilk testi gerçekleşti

Maserati’nin ilk hibrit SUV’si Levante Hybrid’in ilk testleri gerçekleşti.

Levante Hybrid, 2 litrelik 4 silindirli benzinli motoru, daha sonra motor güç dağıtımını desteklemek için yavaşlama ve frenleme sırasında enerjiyi geri kazanan 48 voltluk bir elektrik sistemi ile birleştirir. DNA’sına sadık kalarak, Maserati, her şeyden önce, yakıt tasarrufu sağlarken ve CO2 emisyonlarını azaltırken iyi bir performans seviyesini korumayı amaçlayan bir mikro-hibrit veya hafif-hibrit çözümü seçmiştir.

DAHA AZ AĞIRLIK VE DAHA İYİ KÜTLE DAĞILIMI 

Levante Hybrid’de her şey maksimum performans elde etmek için tasarlanmıştır. Hibrit versiyon, 6 silindirli benzinli motora göre 24 kg daha hafif (2.070 kilo boş) ve ayrıca motor ön tarafa monte edildiğinden ve piller arkaya takıldığından daha iyi ağırlık dağılımına sahip.

Ghibli Hibrid Trmoli imal ve zaten yüklü iki litrelik 4 silindirli motorun iç parçaları geliştirilmiştir. Elektronik motor yönetimi de Bosch tarafından üretilen son teknoloji ürünü yeni kontrol ünitesi ile tamamen değişiyor. Teknik özelliklerini bilmeden Maserati Levante Hybrid’in direksiyonuna geçen hiç kimse, kaputun altında sadece iki litrelik ve 4 silindirli bir motor olduğunu tahmin edemez.

GÜÇ VE PERFORMANS

Sadece dört tekerlekten çekiş ile sunulan yeni Levante Hybrid’in performansı, 330 hp gücü ve 2.250 rpm’den itibaren maksimum 450 Nm çifti sayesinde etkileyicidir . Aslında Maserati, maksimum torkun (400 Nm) %90’ının sadece 1.750 dev/dak’dan itibaren elde edilebiliyor olmasıyla övünür. Bu, 0’dan 100 km/s hıza 6 saniyede çıkmanızı ve maksimum 245 km/s hıza ulaşmanızı sağlar . Ayrıca WLTP çevriminde CO2 emisyonlarını 220-243 g/km’ye kadar düşürmeyi başarırken, 350 hp V6 benzinli motora göre %20’den fazla yakıt tasarrufu sağlıyor.

ORTALAMA TÜKETİM 

Ek olarak, Levante Hybrid’in ‘yelken’ işlevi , seyir aşamalarında 8 vitesli otomatik şanzıman bağlantısının kesilmesine olanak tanır . Bu seçenek, gelişmiş Artırılmış Kontrol ve Verimli Sürüş Modu’nda mevcuttur. Buna rağmen, çok virajlı dağ yollarında 165 kilometre yol kat ettikten sonra, araç bilgisayarı neredeyse 12 l / 100 km ( marka tarafından onaylanan verilere göre 9.7 ila 10.7 l / 10 km arasında) bir tüketim gösterir.

GÖVDE RENKLERİ

Araba, güzel bir kobalt mavisine (zaten Ghibli Hybrid’de kullanılıyor), Grigio Evoluzione adlı bir griye , başka bir mat griye ( Maratea ) ek olarak Azzurro Astro adında yeni bir üç katmanlı metalik mavi renkte sunulur.

Bir cevap yazın

Contact Us