Renault’nun Dacia Duster ticari aracı tanıtıldı

Avrupa pazarında Dacia markası, Hindistan’da ana şirketi Renault altında satılan Duster gibi uygun fiyatlı otomobiller sunmasıyla ünlüdür. Duster uzun süredir piyasada ve Hindistan’dan farklı olarak nesiller arası bir değişimden geçti.

SUV ayrıca yakın zamanda Asya’da bir makyaj aldı ve mevcut avatarında daha modern hale geldi.

Rumen markası, Duster’ın popülaritesinden yararlanmak için derinlere indi ve küçük ve orta ölçekli işletmeler için kullanılabilecek ‘Duster Commercial’ı tanıttı. Örneğin, daha pratik hale getirmek için, daha fazla alan açmak için arka koltuklar kaldırıldı ve böylece sadece iki yolcu önde oturabilecek şekilde ayarlandı.

Dacia Duster Commercial, 1.623 litrelik bir kargo kapasitesine sahip – normal versiyondan yaklaşık 1.178 litre daha fazla, bagaj alanı standart Duster’da 445 litre hacme sahip. Faydacı ayrıca bir dizi konfor, rahatlık ve güvenlik özelliği içerir. Essential donanım, Bluetooth bağlantısı, hız sabitleyici ve USB provizyonu ile birlikte gelir. Ayrıca direksiyona bağlı kontrollere sahipken Comfort trim, otomatik acil frenleme, otomatik uzun huzmeli farlar, denge kontrolleri ve benzeri gibi güvenlik teknolojisinin yanı sıra Apple CarPlay ve Android Auto uyumluluğuna sahip sekiz inçlik bir dokunmatik ekran bilgi-eğlence sistemine sahip.

Dacia Duster Commercial’ın dış tasarımında göze çarpan bir güncelleme bulunmuyor. Giriş seviyesi donanımda 90 beygir gücü ve 160 Nm üreten 1.0 litrelik üç silindirli ünite ile dört adede kadar aktarma organı seçeneği mevcut. 1.3 litrelik turboşarjlı dört silindirli motor, 130 hp ve 240 Nm güç üretiyor. Motorun daha güçlü versiyonu 150 hp ve 250 Nm üretirken, 1.5 litrelik turbo dizel 115 hp ve 260 Nm üretiyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi, birçok donanım seviyesinde bir seçenek olarak satılmaktadır.

Bir cevap yazın

Contact Us