2022 Renault Megane elektriğe geçiyor

Renault, bu hafta Münih’te küçük otomobil segmentinin geleceğini gösterdi. Neredeyse tüm diğer markalar gibi, o da umutlarını SUV’lerin artan popülaritesine bağlıyor ve Megane’ı E-Tech crossover’a dönüştürüyor.

Giriş seviyesi 96kW/250Nm sınıfı ve 160kW/300Nm amiral gemisi olmak üzere iki çeşidi bulunan Megane E-Tech crossover, gözünü Hyundai Kona Electric , Mazda MX-30 Electric ve MG ZS EV gibi modellere dikiyor.

Temel Megane E-Tech için hızlanma bilgileri şu anda bilinmiyor, ancak daha güçlü versiyon 7,4 saniyede sıfırdan 100 km/s hıza çıkacak ve her ikisi de sürüş menzilini en üst düzeye çıkarmak için dört seviyeli rejeneratif frenleme içeriyor.

40kWh veya 60kWh pil takılıyken, Megane E-Tech, yeniden şarj edilmeden önce 299km veya 470km (WLTP standartlarında test edilmiştir) seyahat ediyor ve bu, 130kW hızlı şarj istasyonu kullanıldığında 30 dakikada 300km’ye kadar enerjiyi geri alabiliyor.

Standart 7.4kW’lık bir wallbox’a dayanan Megane E-Tech’in yaklaşık 400km menzil eklemek için sekiz saate ihtiyacı olacak ve Nissan Leaf e+ ve diğerleri gibi yeni Renault da gücü şebekeye geri besleyebilecek (V2G).

Renault- Nissan – Mitsubishi Alliance’ın CMF-EV platformu üzerine inşa edilen Megane E-Tech, tamamen yeni mimari üzerine inşa edilen ilk otomobil olmakla birlikte, üretime yakın Nissan Ariya ile de paylaşılıyor.

Dışarıda, Megane E-Tech, belirgin bir ön amblem, ince farlar ve güçlü bir omuz çizgisi sayesinde ailevi Renault stiline sahip.

İçeride, Renault, Megane E-Tech’in Google’ın Android işletim sistemine dayalı OpenR Link 12.0 inç multimedya sisteminden bahsetmeye hevesli ve kişiselleştirilmiş bir deneyim için kişisel bir hesapla eşleştirilebiliyor.

Bununla birlikte, iPhone kullanımları Apple CarPlay’in yanı sıra uydu navigasyonu, müzik ve araç verileri görüntüleme gibi yerleşik özelliklerden yararlanmaya devam edebilecek.

Kullanılan döşeme yeniden kullanılmış malzemelerden yapılırken, aracın yüzde 95’i kullanım ömrü sonunda geri dönüştürülebilir.

Güvenlik açısından Renault, ön ve arka otonom acil frenleme (AEB), şeritte kalma yardımı, şeritten ayrılma uyarısı, çevre görüş monitörü ve daha fazlasını içeren 26 gelişmiş sürücü yardım sistemi taktı.

Renault Megane E-Tech, 2022’de Avrupa’daki showroom’ları vuracak ve Avustralya’daki ilk çıkışı hala belirsizliğini koruyor.

Bir Renault Avustralya sözcüsü CarsGuide’a Megane E-Tech’in ” radarımız üzerinde” olduğunu, ancak daha fazla bir şey teyit edemediğini söyledi.

Bir cevap yazın

Contact Us